Kørsel til og fra Team V

Til helhedstilbuddet hører en kørselsordning, hvor eleverne hentes ved hjemmet om morgenen og køres tilbage til hjemmet om eftermiddagen. For tiden er det busselskabet VBT, der kører eleverne i deres handicapvenlige busser.

Afhentningen om morgen planlægges af VBT i forhold til, hvor de forskellige elever skal hentes.

Om eftermiddagen kan eleverne blive kørt hjem kl. 13.45, 14.45 eller 15.45 alt efter, hvordan hjemkomsttidspunktet passer bedst til dagligdagen i de enkelte familier.

Forældrene skal selv kontakte VBT på 72100700, hvis der opstår behov for midlertidige ændringer eller ændringer, som har med familiens hverdag at gøre.

Skolen kontakter VBT, hvis der er ændringer i sammenhæng med skolens hverdag, f.eks. når gruppen skal på lejrskole.