Trivsel

I folkeskolereformen er det et nationalt mål, at elevernes trivsel skal øges.

Gode kammeratskaber og et godt skolemiljø uden undervisningsforstyrrende uro er en forudsætning for, at eleverne har lyst til og muligheder for at lære.

Trivselsmålingen gennemføres hvert år i løbet af februar og marts måned blandt alle elever fra 0.-9. klassetrin på alle folkeskoler ved en digital spørgeskemaundersøgelse. Find mere om trivselsmålingen her.

Trivsel er en vigtig del af Espergærde Skoles værdigrundlag. Resultaterne af undersøgelsen er fundamentet for et struktureret og målrettet arbejde med trivsel på Espergærde Skole. Læs handleplanen i bunden af siden.

Anti-mobbepolitik - Mobning er et fælles ansvar, alle har pligt til at forebygge og forhindre mobning. Derfor er det vigtig at skolen, forældrene og eleverne arbejder tæt sammen. Espergærde Skole har udarbejdet en anti-mobbepolitik, der tager afsæt i Espergærde skoles overordnede værdisæt. Læs mobbepolitikken her

Arbejdet-med-trivselsundersøgelsen.pdf

Shape Created with Sketch.

Anti-mobbepolitik - Espergærde Skole.pdf

Shape Created with Sketch.