Kommunikationsetik

Et godt samarbejde mellem forældre, elever, skolens medarbejdere og ledelse bygger på gensidig tillid og respekt samt en positiv og konstruktiv dialog. Kommunikation og god kommunikation har derfor højeste prioritet på Espergærde Skole. Uanset konteksten taler og skriver vi, så alle øjne og ører vil kunne acceptere kommunikationsformen, og vi kommunikere fremadrettet og anerkendende.

Det er vores ønske at vi skal være loyale over for skolen, skolens brugere og elever, og omtale Espergærde Skole med respekt hvad enten vi er elev, forældre, medarbejder eller leder. Det er vores skole, og vi er alle med til at skabe den Espergærde Skole, vi gerne vil have.

Espergærde Skole behandler data med respekt og i overensstemmelse med EU’s GDPR-lovgivning.