Læring

I Team V arbejder vi med en bred tilgang til læring, der tager udgangspunkt i den enkelte elev og de erfaringer med succesrige metoder, som vi har oparbejdet gennem mange år. Derfor arbejder vi gennem aktiviteter, der skaber udvikling og livsmod i forhold til børnenes faglige, sociale og personlige læring. Hver enkel elevs særlige potentialer og udfordringer er i centrum, og er med til at definerer rammerne for fællesskabet.

Vi er optaget af at skabe de bedste læringsmiljøer, hvor vi tilstræber, at alle elever er trygge og trives. Gennem forskellig indretning kan vi gennem dagen tilgodese den enkelte elevs behov bedst muligt.

Bevidsthed om egne ressourcer og handlekompetencer er, sammen med faglig læring og tolerance for andre mennesker, i centrum for vores bestræbelser på, at eleverne får mulighed for at udvikle selvtillid og føle selvværd.